niedziela, 24 czerwca 2012

Niedzielne zakupy....


Zazwyczaj nie zdarza mi się chodzić w niedziele po centrach handlowych....ale dziś (z okazji zakończenia sesji)pozwoliłam sobie na drobny zakup ...tak dla przyjemności:)Czasami trzeba sobie samemu zrobić prezent....W aptece kupiłam dwupak żelu Iwostin , którego po prostu ubóstwiam....jest mega wydajny,zmywa idealnie makijaż, ładnie pachnie i tyle:)Dla mnie nr 1.Oczywiście musiałam też zawitać do empiku....tym razem padło na "Byle dalej".....literatura podróżnicza, od jutra biorę się za czytanie:) A dziś mam dzień nic nierobienia....odpoczywam, maluję paznokcie, słucham muzyki...



Cały zestaw wyniósł mnie 26 zł...tyle co jeden żel 100 ml...tu mam dwa żele po 150 ml....czyli biznes stulecia:D
Do żeli dołączone były próbeczki kosmetyków Iwostin (również z serii Purritin).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz