piątek, 13 lipca 2012

Pracowity piątek....

Dzisiejszy dzień wykorzystuję na maksa....żeby cieszyć się dłuższym weekendem( po powrocie z pracy...zabrałam się za robienie prania ...i sprzątanie....). Słyszałam o fajnych promocjach w rossmann'ie...dlatego wpadłam tam na momencik po pracy....i sprawiłam sobie co nieco. Podejrzewam, że zostawiłabym w kasie więcej pieniążków...gdyby nie to że spieszyłam się do domu:). 

Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego weekendu:)

 

LAKIER Z WIBO...Z SERII CANDY PASTEL TREND...ŚLICZNY CUKIERKOWY RÓŻ ,DZIŚ WYKORZYSTAM GO DO PEDICURE.

MASAŻER DO CIAŁA Z WYPUSTKAMI....BYŁ NA PROMOCJI WIĘC GO KUPIŁAM...ZOBACZYMY CZY COŚ ZDZIAŁA Z MOIM CELLULITEM;/
ABSOLUTNY NIEZBĘDNIK...REXONA....AKURAT MI SIĘ SKOŃCZYŁA WIĘC KUPIŁAM NOWĄ, TY, RAZEM NIEBIESKĄ..PIĘKNIE PACHNIE:)

1 komentarz: