wtorek, 8 maja 2012

Henna...


Dziś wieczór zabieram się za robienie henny na moje ( z natury jasne) brwi i rzęsy...niestety;/.
Używam henny z Deli w kolorze grafitowym, ponieważ jestem blondynką i myślę, że taki właśnie kolor pasuję mi najlepiej(nie za jasny, nie za ciemny).
Poniżej wstawiam foty z przed i po domowego "zabiegu" :).

cena to ok. 2 zł z jakimiś grosikami:) opakowanie zawiera dwie saszetki, które należy wymieszać.....zawartość wystarcza na wiele użyć.
Mieszankę henny rozrabiam w plastikowym pojemniczku po jakiejś próbce z drogerii. Do aplikacji henny na brwi jak i na rzęsy...używam pędzelka skośnego do aplikacji eyelinera ( w tym przypadku jest to pędzelek z essence).
Konsystencja - kremu, pasty.
Miejsca, na które nakładam mieszankę...odtłuszczam tonikiem.  Tak wyglądają moje jasne brwi i rzęsy przed nałożeniem henny.
Nałożona henna. 
Myślę, że wyszedł zamierzony, naturalny efekt.



8 komentarzy:

  1. Widać efekt i bardzo ładnie, naturalnie Ci to wyszło. :) Cieszę się, że ja mam z natury ciemną oprawę oczu i nie muszę ich przyciemniać. Podkreślone brwi wyglądają u mnie wręcz brzydko. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Odkąd pamiętam używam tylko tej henny i jestem bardzo zadowolona. Zawsze wybierałam czarną albo brązową, teraz zmieniłam kolor włosów na ciemny czerwony i nie mam pojęcia na jaki zrobić brwi, może coś doradzisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kolor to typowa czerwień...tak jak u rihanny :)A nie jesteś tak bladziutka jak ja to fajna będzie czerń....a jeśli kolor włosów zbliżony jest do odcieni miedzianych ...raczej ciepłych to myślę że brąz :)

      Usuń
  3. Nigdy sama nie przyciemniałam sobie brwi henną, na co dzień używam do tego słynnej paletki do brwi z essence;) Wyszło Ci bardzo naturalnie, nie ma efektu przerysowania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety natura nie wyposażyła mnie w ciemne, gęste brwi ...dlatego tak sobie "pomagam". Czasem efekt przerysowania też jest fajny....no ale tu trzeba mieć ciemniejszą karnację...przy mojej bladej, wyglądałabym jak "te" babcie co malują brwi czarną kredą:)

      Usuń
  4. efekt jak u profesjonalistki, też mam ten sam problem z jasną oprawą oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. od roku też sama sobie robię grafitową, ale chyba się przerzucę na czarną - chcę troszkę mocniejszy efekt, a naturalnie też mam bardzo jasne brwi ;) rzęs nigdy nie odważyłam się zrobić sama, jakoś się boję ;)

    gdzie kupiłaś taki pojemniczek do mieszania henny? ja zawsze mieszam na jakimś talerzyku ;)

    OdpowiedzUsuń