piątek, 18 maja 2012

Mini "haulik" H&M :)

Dziś przedstawię Wam moje wczorajsze zdobycze. Odwiedziłam H&M i po prostu się przeraziłam...jak strasznie zmieniła się jakość tych rzeczy...w szczególności ubrań. Nie wiem jak w waszych miastach ale u mnie to jest jakaś straszna lipa....kilka fajnych jakościowo rzeczy...reszta tandeta. Dlatego skusiłam się tylko i wyłącznie na różowy lakier do paznokci....będzie super wyglądał do opalonego ciała na wakacjach. Kupiłam też błyszczyk....w sumie pod wpływem impulsu i nie jestem z niego zadowolona;/

W rzeczywistości lakier jest ciemniejszy ....lubię lakiery z H&M za kolory, niska cenę i pojemność (zdarzę je zużyć zanim zaschną....nie gryzie mnie sumienie że muszę coś wyrzucić do kosza zanim to wykorzystałam).
Błyszczyk w kolorze Summer Coral. Taki zwykły błyszczyk....troche się na nim zawiodłam, bo nie daję rzadnego koloru na ustach. Taki efekt mokrych, bezbarwnych warg( to po co ten coral w nazwie...ja się pytam!). Słodki zapach.

Oba kosmetyki kupiłam w cenie 4, 90 zł za szt.

2 komentarze:

  1. Ładny kolor lakieru, brakuje mi takiego. Mam nadzieję, że przekonasz się co do błyszczyka. :)

    OdpowiedzUsuń