wtorek, 15 maja 2012

Żyrafie serce...;/

Pamiętacie jak kilka tygodni temu wspominałam o wyjeździe do zoo (że to będzie takie miłe wspomnienie z dzieciństwa :) )......a tu taka wiadomość - dwie młode żyrafy zmarły za sprawą wandali, którzy włamali się na teren łódzkiego zoo! Żyrafki miały po 6 lat. Prawdę mówiąc to z całego wypadu do zoo, to właśnie te zwierzątka wzbudziły we mnie największy zachwyt i  mam ich kilka zdjęć.
Po 8 godzinach przed komputerem w pracy....nie wyrabiam już na oczy...no ale musiałam o tym napisać , bo jak to zawsze mówi o mnie mój tata...jestem "opiekunką " zwierzątek wszelkiej maści( tłumacz: kocham zwierzęta). Co ci ludzie mieli w głowach krzywdząc niewinne istoty....mam nadzieje, że dostaną solidną i sprawiedliwą karę!!!


5 komentarzy:

  1. Przeraża mnie dzisiejszy świat! Brak słów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś okropnego...
    Też byłam w Zoo jakiś czas temu, to niezła frajda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. i co oni chcieli tym osiągnąć ?:|
    Brak słów ...

    OdpowiedzUsuń
  4. dramat - jednym słowem...

    OdpowiedzUsuń