środa, 9 maja 2012

"Wish list"....?

Taka "wish list'a" to świetna sprawa....zapisywanie sobie na liście rzeczy, które chcemy w przyszłości zakupić....pomaga nam oszczędzić zbędnych wydatków(w postaci przypadkowych pierdoł :))...a także dopinguje do odłożenia sobie pieniążków na te upragnione przez nas rzeczy:)

Ja osobiście nigdy wcześniej nie miałam WL....dowiedziałam się  o tym z Waszych postów i od tego czasu zdarza mi się zapisywać w kalendarzu na co chcę odłożyć ...
Na ten czas ...pierwsze miejsce( jeśli chodzi o rzeczy kosmetyczne) zajmuje:

Zestaw pędzelków do cieni z firmy ECOTOOLS. 

( W swojej kolekcji posiadam pędzel do pudru z tej firmy...szczerze to nigdy wcześniej nie miałam pędzelka z tak delikatnym włosiem jak ten). Jestem w nim "zakochana". Używanie go to sama przyjemność.
źródło: ecotools.com

Muzyczka na wieczór...

3 komentarze:

  1. Też kiedyś próbowałam zrobić sobie taką listę, ale z moim zakupoholizmem ciągle coś do niej dopisywałam i zrobiła się z tego lista bez końca;) Ale przyjemnie było wykreślać rzeczy, które udało mi się kupić! Może do niej powrócę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na swojej wish liście mam pędzel do bronzera z eco tools. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ZOSTAŁAŚ OTAGOWANA! :)
    Zapraszam do zabawy.
    http://laaafemonster.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń